Gunes_ Kizlar balik yiyomusunuz? Ben sadece hamsi ve meZgit yiyorum dier buyuk baliklar cok etli geliyor yiyemiyorum bunlarinda faydasi olur demi bebise🐣
Sweetblonde88 Gunes_ tabiki olur haftada 2 diyorlar ama bir kere de yeseniz düzenli yedikten sonra yetiyor.
arslanmerve57 Gunes_ ithal somon yemenizi öneririm en faydalı bol vitaminli balık hem bebek hem sizin için ☺️ En azından 2 haftada bir yerseniz bile olur.
Htc2020 Gunes_ Bende ilk 5 ay boyunca haftada bir defa olmak üzere düzenli yemiştim inşallah faydasını görürüm 🖐
Gunes_ Sweetblonde88 evet cok faydali oldugunu biliyorum artik duzenli olarak haftada bir yemeyi dusunuyorum
Gunes_ 30ekim19 konserve hic bisey tuketme yanlisi degilim kuzum oyleki annemin yaptigi mis gibi memelemenleri yerken bile zehirlenme olursa diye korkuyorum🙊
Eddmn 30ekim19 konserve balık dediginiz ton balık değilmi onları kesinlikle yememelisiniz doktorlar onermiyo içinde çok fazla katkı maddesi var bence yemeyin
Gunes_ Merve_kucuk vallaha bende o kadar olmustu bu aksam yedim ilk her persembe balik gunu ilan ediyorum artik😂
NERDOGDU Ben 36 haftalık gebeyim. Şu ana kadar 2 kere balık yedim. Ve bugün kan tahlil sonuçlarıma baktı doktor. Hiçbir problem yok değerlerin gayet iyi dedi.🤭 Yani dip balıkları dışında istediğiniz balığı istediğiniz kadar tüketebilirsiniz.
720berra- En çok omega 3 somon ve hamside Varmış limonla yenilirse daha faydalı.konserve balıklarda ağır metaller bulunduğu için hamileyken kesinlikle tüketmemek gerekiyor