Happpm Kızlar 13+4 günlük hamileym sol tarafım batıyor sebebi nedir bilen varmı doktora gitmeme daha var
Islim123 Happpm batma normal canım kaşıklar ise rahim büyümeye başlıyor 22 haftaligim benim hala ara ara var
Canan_olg Happpm canım rahim büyüdüğü için böyle batmalar normalmiş korkmamız gereken ağrılar ise şiddetli ve geçmeye kasık ağrıları karın ağrıları ve kanamalı ağrılar olduğunu söyledi doktorum
Islim123 Happpm evet olabilir canım doktororuna mutlaka belirt bunu belki alabileceğin bir ağrı icin önlem vardır Rabbim şifa versin inşallah
Gunes_ Happpm kum var ise oda olabiliyor bendede tas var erken dogumdan korkuyoruz agri yaptikca kasilmaya neden oluyormus
Happpm Islim123 çok teşekkür ederim canım hepimize hayırlı doğumlar olsun zamanı geldiğinde doktoruma dedim su iç dedi şuan bebegin çok küçük biriey yapamayıx dedi