Merhaba hanımlar bebeginin hareketlerini 3 haftadır net hissediyorum 22 haftalik hamileyim hatta 4 gündür falan eşim karnıma dokunduğunda da farkediyor bende öyle tabi. Ama bugün içeride sürekli baloncuk patlaması gibi biseyler var bebek hareketi ilk kez böyle yani hareket mi onu da bilmiyorum bilgisi olan varmı acaba ?