Ağrı sancı yapar kuzum derecesi nasıl olur bilmiyorum ama hastaneye gitmelik kadar sancı olur bende de olmuştu iç karnım kanla dolmuştu ama görünmeyen kist varmış ağrıyla geberirken bayılmalarla buldum kendimi gittiğimde de öğrendim ki dış gebelik geçiriyormuşum ama kanın gebelikle ilgisi yokmuş kistim patlamış doktorum öyle demişti ondan sonra zaten 3 ayda kaldığım olumsuz gebeliğimde kist patladıktan sonra adetlerim düzene girerek 6 ay korunma sonunda ilk ayımdan kaldım ☺️Rabbim sanada nasip eder inşallah