BabyLover Arkadaşlar 7 haftaligiz kanamam daha once hic olmadi ,1 kez kahverengi lekem oldu, doktor bana bu hapı neden verdi korkuyorum düşük tehlikem mı var? Genelde herkes düşük tehlikesi olduğunda verilir diyor bu hap😔 normal yolla hamile kaldim
sevgiarslann54 BabyLover bende kullanıyorum benim kanamam oldu bebek gayet sağlıklı kanaman olması için bi sebebin yok sadece tedbir olarak haftada 1 tane progestanın iğnesini verdi herkes düşük tehlikesi için kullanmıyor canım öyle bişey söz konusu olsa doktorun söylerdi sana yat dinlen diye bana ev işlerini bile yapabilirsin dedi ☺️ 9+1 iz bizde
Brk10 BabyLover merhaba progestan hormonu hem kanamanızı yada lekelenmenizi kesmek hemde bebeğinizin herhangi bir düşme riskini azaltmak için veriliyor zaten hamile kalındığın vücut tarafından üretilen bir hormon
Ay-Bek BabyLover Bende de aynısı oldu kahverengi lekem geldiği için verdi. Düşük tehlikesi olduğu için veriyorlar. Sonrasında lekelenmem kesildi. Şuan 21+3 olduk. Hala kullanıyorum maalesef. Sonuna kadar kullanacakmışım :/
Caglagorkem BabyLover 24 haftayı doldurdum 22. Haftada kullanmaya başladım kanama yüzünden iğnede vuruldum çok şükür iki haftadır bişey yok kanama plesantada mı ?
Syhnberna İlk 3 ay herkes için risk teşkil eden zamanlardır. Bende kullandım ilk haftalar da doktora sordum böyle Bi durum mu var diye doktorum bana risk doğuma kadar vardır böyle bir durumun önlemini erkenden almak için veriyoruz dedi. Doktorun sana direk düşük riskin var demediyse için rahat olsun
BabyLover Syhnberna çok teşekkür ederim peki cinsel ilişki bu dönemlerde olmamalı mı bilgilendirme yapılmadı da bana?
busegonel Merhaba. Sikintinli bir durum varsa ondan yana veriyolar. Bende kullanfim ama bende fayda etmedi bebegimi kalbi durdu. Ama cogu kiside fayda ediyor. Rahim duvarini kalinlastirip bebegin dusme durumunu ortadan kaldirabiliyor. Dikkatli olman gerek
busegonel busegonel once leke geldi ertesi gun kanamam basladi. Ama ben progestani fitil olarak kullaniyordum. Fakat bi etkiai olmadi 10 gu sonra kalbi durdu. Ama icini ferah tut herkese ayni sey olucak degil ya. Saglikli, guzel haberler alirsin insallah :)
OlgaArslan sevgiarslann54 son adet 30 ekim mi sizinde ? En son doktora ne zaman gittiniz ? Ne zaman tekrar gel dedi size ?
Deryaaa27 Canım ben ekimde bikere düşük yaptım. Şuan yine hamileyim kanamam lekem yok yinede doktor kullan dedi yani bu bi tedbir bi sorun yok korkma
BabyLover Caglagorkem kanamam yok kahverengi lekem oldu vajinal olarak bir kere😔 bana ignore değil de vajina yollu kullanılan bir hap verdi
Asli1453 BabyLover tedbir amaçlı veriyor bende 8 haftalıgım banada verdi sordugumdada ben tedbirimi alayımda dedi ilk 3 ay verecem dedi bana bence korkmanıza gerek yok
Syhnberna BabyLover cinsel ilişki doktorunuz özellikle yasaklamadığı sürece hiçbir sorun teşkil etmez :)
Nurunilkmucizesi BabyLover korkma sakın benımde kasık agrim vardı verdi kullankyoruz tedbir o. Öncr Allah’a emanet yavrularımız❤️
BabyLover Nurunilkmucizesi tabi öyle haklisiniz Allahım sizinkini de bizimkini de cunlemizinkini korusun
Hanimm BabyLover aynısını ben de yaşadım. 7 haftalıkken bi sabah kanamam oldu. Çok korktum hemen hasteneye gittim. Bana da bu ilacı verdiler düşük riski için. Biraz kullandım. Daha sonra yaklaşık 2 hafta mide bulantısı ve kusma yüzünden hiçbir şey yemedim, ilaç da içemedim. Şu an 11+5 haftalık olduk. Çok şükür bir sıkıntımız yok. Rabbim her şeyin hayırlısını nasip eylesin.
Aysegulelma BabyLover canım merhaba bende 13haftalık gebeyim bu haftaya kadar hem fitilini hemde haftada bir ignesini vuruldum benimde kanamam oluyordu başlarda ama fiitil ve igne çok etkili oldu son iğnemide bugun vuruldum korkmana gerek yok tedbir amaçlı yapıyolarlar. Benim lekelenme değil bildiğin kanamaydı ama çok şükür atlattık.
Bebegiimle BabyLover canım bende ilk 3 ay kullandım ama benim kanamam lekem oldu bi dönem doktorumda önlem amaçlı verdi yani kötü bişey degil korkma🤗
Gulmartin BabyLover en ufak bir tehlikeye karşı tedbir olarak vermiş olabilir ben 8 aylığa kadar kullandım yalnız hap olarak mı kullanmanızı söyledi? O şekilde yan etkileri olabilir vajinal hiç yan etkisi yok ve daha etkili oluyor.
BabyLover Gulmartin vajinal olarak dediler bana nasıl kullanmam gerekiyor eczanede bilgilendirilir mi fitil gibi mi