Kızlar bunu doktor mu belirler ovülasyon yaptım bi kaç ay gebelik olmadı. Yumurtlama görüyorum çatlama ve 14 gün sonra adet oluyorum hiç şaşmaz. Ben bunu doktora söylesem yumurtlamamda sıkıntı yoksa ilaç vermez dimi hsg istediğimi söylesem 1 buçuk yıllık evliyim 5 aydır deniyoruz fikirlerini olanlar yazabilir mi teşekkürler 🙏