Melek20 Asiyeakblt benimde 6 Ocak saat 9 da canım Rabbim hayırlı sağlıklı bir şekilde yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin İnşaAllah💐
Ttaz Sevdakyr benim ikinci ama bende anlamıyorum ilkinde 41 haftaya kadar bekledim suni sancıyla başladı ama 6 yıl geçti unutmuşum😁
Sevdakyr Ttaz çok fazla toplanıyor ve sabit kalıyor. Doğum belirtisi diye okudum bi kaç yerde ama bilemiyorum da 😁
Natlus Asiyeakblt hc dogurmayacak gbi hssedyorum bi iki gundr cok fazla rahat gecyor ne sanci ne agri😅 hc digurmicakmisim gbi geliyo kendimi hamile.gbi hissetmiyorum😂😂
Asiyeakblt Natlus benim çok ağrım oluyor gece hiç uyuyamıyorum şuanda da olduğu gibi yırtılan yerlerim kanıyor hep
Klc2727 Asiyeakblt benım de doğumum 9 ocakta aynıyız canım Allah sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin 🤲🤲🤲
Asiyeakblt Yasmnglr54 37+3 şuan 38+3 te sezeryan olacak çünkü bebeğim ters duruyor dönmüyor normal Doğum olmuyor maalesef
Yasmnglr54 Asiyeakblt aynıymışz canım Benim de 37 +5 benim baş aşağı dönük ama ben sezaryen istiyorum
Natlus Asiyeakblt benimdr karnim hep yirtildi ne kullandysam fayda etmedi malesef. Nasil anliyosuniz kanadgini. Kasindikca kaniyor anlaminami geliyo
Yenianneeee61 Aliannesiyim ben şuna 38+3 günlük oldum agrılarım oluyor çocuk baskıda yapıyor nişanda geldi tabi eğer nişansa o gelen şey ama ne açılma var nede nst de sancı çıkıyor 😞