Berfff2 2 haftadır gidiyroz doktora geçen hafta gittiğimizde bu hafta kalp atışını duyacağımızı söylemişti geçen akşamda şikayetlerimi ve kan geldiğini anlattım baktı kese göründü ama. Hala bebek görünmüyor kalp atışı da duyulmuyor bişey söylemek için çok eğlenmiş iyi yada kötü düşük önleyici iğne yaptılar bide hap verdiler haftaya cuma kesin belli olur dedi bekliyorum yani 🙏