merininyavrusu canım ilk gebeliğimde biz hep 2 hafta önden gidiyorduk gelişim olarak, son 34 haftayken 33 oldu sonra 36 da gittim sancıyla yatışım yapıldı suyum azalmış ve kordon çürüme yapmıştı o sebepten kızım beslenememişti. Kızım 32 haftalık göründü. Erken doğum riskim oldugu için doktorum zaten bana ara ara sancılar la gittiğimde ciğer geliştiriciler yapmıştı sayesinde kızım 6 gün küvezde kaldı cok şükür erken doğum prematüre olmasına rağmen sağlıklı cok zeki bir kızım var. Allah'a şükür 🙏 sakın kendini üzme, canını sıkma günü vakti gelince sağlıkla kucağına al inşallah yavrunu 🙏