Kızlar birşey sorucam. Ben normalde özel hastaneye gidiyorum ikili test istedi ücreti 350 dedi bende çom pahalı oldugu için devlete gittim orası da bana burda yapılmıyor sen perinatoloji bölümüne git dedi oradan randevu almak ölüm çocuk olacak 15 haftalık ben alana kadar randevuyu zaten süre doluyor çok önemli bir test degilse o kadar para verip yapmasam olur mu acaba