Benim mesanem normalde de ufak çok sık idrara çıkarım ama hamilelik başladığından beri sayısı çok çok arttı yine de sıvı tüketimini azaltmamaya çalışıyorum çünkü vücutta su kaybı çok daha büyük problemlere sebep olacak. Hatta eşimle her dışarı çıktığımızda benim gözlerim wc arıyor 😀😀 Bu arada 22+3teyim ilk zamanlardan beri böyle 😓