Haftadaşlarım yardım istiyorum! Hafta başından beri hafif hafif şeffaf akıntım vardı, Salı kontrole gittim, bir sıkıntı yok. Kan ve idrar tahlilleri temiz çıktı. Dünden beri akıntım çok arttı, hatta bugün durmuyor diyebilirim. Su olmadığına eminim, yumurtlama akıntısı gibi. Kokusu da yok. Var mı böyle bişey yaşayan? Doğum belirtisi midir inşallah acaba 😄 doktor haftaya çağırdı, suni sancı ile başlatılacak doğum. Gitmeli miyim acaba?