Sevvalkeles79 Merhaba izmirde bana dogum yapacak hastane oneririmisniz yapan memnun kalanlar solermi acaba devlet hastanesi
Kbrbydk Sevvalkeles79 kaç haftalıksiniz? Eğer haftaniz erkense dokuz eylül üni hastanesini tavsiye ederim. Bende orda doğum yapicam. Eşimin yengesi doğum yaptı orda iki kez. Çok memnun kaldık.bende bir kere erken doğum yaptım. Doktorlar hemşireler ilgililer.
Kbrbydk Sevvalkeles79 evet evet canım kabul ederler. 25haftadan sonra etmiyorlar sadece. Bence bir gitmelisin normal devlet hastanelerine gore çok daha iyi muamele görüyorsun.