Arkadaşlar 29haftalık hamileyim kan değerim düşük değil ama nezaman kullansam karaciğer enzimlerim yüksek çıkıyor oyüzden kullanıp bırakmak zorunda kaldık hep beslenmeme çok dikkat ediyorum sağlıklı şeyler tüketiyorum oyüzden doktorum da vitamin takviyesi vermedi vitaminleri alınca değerlerim fırlıyor adeta. Benim gibi olan varmı Merk ediyorum çevremdekiler kesinlikle kan ilacını kullanman gerekiyor diyor aklımı karıştırıyorlar ama kullanınca değerlerim yükseliyor bebeğime zararı olur mu doğum sırasında 😔