Ben hamilelikten önce de hamileyken de kontrole gittim. Dış gebelik geçirdiğim zaman da bir hafta doğum katında kaldım. Doktorlar iyi, doktorlarla ilgili bir sorun yaşamadım. Dış gebelik sonrası tekrar kontrole oraya gidiyorum. Yine hamile kalırsam hem özel hem Sami Ulus takibinde olmayı düşünüyorum.