Mutluluk_ utnuspirinc Ben burdan aldım çokta beğendim şeffaf kargo olması ayrıca güzel https://instagram.com/demy_canta?igshid=1qkbfmagztyai
Szeys utnuspirinc Eltimde ByeBye çanta var o çok memnun bayağı da geniş kullanışlı. Ben de ondan alıcam. Ebebektekilerden almıştı önce ama onlar çok küçük geldi diye yeniden aldı
Mutluluk_ utnuspirinc bu modeli aldım 100 tl tavsiye ederim https://www.instagram.com/p/B3NZ7nFpamd/?igshid=12ht68l7hneyk