Emin_e Dilekdmrhn hic bilmiyorum henuz kiyafetleri bir kere yikadim onda da bebek icin olandan aldim yumusatici almadim, cok cok az kullandim ve yikadiktan sonra durulattim, kalintisi cok zararli olabilir diye korkuyorum acikcasi
Tazeanne0134 Dilekdmrhn tatlım ben uni baby aldım yumuşatıcı kullanma canım önerilmiyor bebekler için
semaramazann Merhaba dalan granül matik aldım arastırmalarıma gore kokusuda bır bebekte koklamıstım bayıldım bebekler ıcın olanı tabıkı yanındada yumsatıcısı dalının 13+4 ama babannesı sımdıden almak ıstedgın ıcın aldılar yoksa bna kalırsa cok erkende🥰