@kaan yorucu bişey yapmadım ki canım ztn işimi gücümüde yapamıyorum doğru dürüst. Herşey gözüme batıyo karnım çok büyük hareketler kısıtlandı sekiz hafta daha sabret diye teselli ediyorum kendimi ama sanki son zamanlar çabuk geçmicekmiş gibi geliyo🤦♀️