sdnrkya Sevgili anneler benim bir düşük bir kimyasalım var kan sulandırıcı kullanmama rağmen ama öğrendik ki lupus hastasiymisim iltihapli romatizma şimdi bebek düşünmüyoruz ama tedavime baslicaz artık bakalim nolacak var mı lupus hastası anneler toplanalim
[silindi] sdnrkya o nasıl bisey mis ya bende ocakta kürtaj olmustum kalbi durmuştu matta da kimyasal gebelik yaşadım teee bu kasımda hamile kaldım 31 aralık yine kalbi durmus kürtaj oldum korkuyoruz şimdi artık pıhtılaşma çıkmıştı iğne aspirin kullandım fayda etmedi napıcaz bilmiyorum siz onu hangi doktorda öğrendiniz benim doktor normal bunlar diye geçiştiriyor doktoru bırakıcam
isimsizbebek sdnrkya bende lupusum. İlk çocık istediğimizde doktor izin vermemişti. Sonra bir seneye kadar ilaç kullandım çok şükür sonrasında doktor izin verdi ve 33. Haftamdayım şu an
sdnrkya Lerakny çok geçmiş olsun nasıl bir tedavi uygulanıyor bu arada bin maşallah sağlıkla kucağına al insallah😊
Lerakny sdnrkya bi ilaç vermişti doktor 2 3 sene kullandım daha sonrasında bıraktım hiç ağrım olmadığı için de kontrole gitmedim. Uykuda olduğu için hastalığım bir sorun yaşamadım. Hamile kaldığımı öğrendiğimde kadın doğumdaki doktoruma sordum bir sıkıntı yok dedi. Çok şükür bir şeyde yaşanmadı.
sdnrkya [silindi] kalp damar doktorum test yaptı ve iltihap çıktı vücutta testler yapıldı öyle öğrendik ateşli dönemindeymisim crp sedim dedikleri seymis
[silindi] sdnrkya oyyy bende gideyim artık baktirayim ne zor işler Allah yardımcımız olsun pihitlasmada var bende ama sanırım tek sebeb değil gibime geliyor
[silindi] krktasnihal90 [url=https://hizliresim.com/va94WA][img]https://i.hizliresim.com/va94WA.jpg[/img][/url] bunlarda kuzu
sdnrkya [silindi] valla canım benim pıhtılaşma vardı ilaç kullanmama rağmen düşük yaptım bebeğin patolojisi temiz çıktı takdiri ilahi dedik ama kimyasalda olunca ne bileyim valla gerçekten çok zor ya rabbim isteyen herkese zor olmadan kusursuz evlat nasip etsin insallah
sdnrkya isimsizbebek bin maşallah sağlıkla kucağına al ınsallah bi sorun oldu mu yani ilaç falan mi kullandin hamile kalmadan once
[silindi] sdnrkya Amin inşallah iğne bile fayda etmedi bu sefer doz mu az geldi ne oldu bilmioz iyi bir doktor bulunca anlayacağız Korkuyorum artık
isimsizbebek sdnrkya yalnızca lupus için plaquenil kullandım hamile kaldığımda da romatoloğa gidip değerlerime baktırdım tabi. Ayrıca hamileliğimi öğrendiğimde her ihtimale karşı kan sulandırıcıya başlattılar
sdnrkya isimsizbebek benim sedim çok yüksek çıktı sanırım önce bu kontrol altına alinacak çok teşekkür ederim bilgiler için çok geçmiş olsun
isimsizbebek sdnrkya rica ederim. Evet kontrol altına almadan hamileliğ izin vermiyorlar umarım en kısa sürede kontrol altına alınır. Geçmiş olsun