8+4 haftalık hamileyim, dün bir kaza geçirdik ufak bir kazaydı hafif sarsıldık ama çok korktum diyebilirim. Sabah uyandığımda sıvı bi akıntımın olduğunu hissettim hemen baktım ve kahverenginde bir kaç damla akıntı olduğunu gördüm. Sonrasında durdu ama gün içinde birer damla olacak şekilde bi kaç defa daha oldu. Sizce ne yapmalıyım? Trafik kazasından dolayı iki gündür yollardayız dinlenemedim, çok üşüdüm, soğukta da kaldım. Bunların da etkisi olabilir mi? Bu tehlikeli bir durum mu ?