DamLaa Kızlar 16. Haftamdayım ve bebeğimin cinsiyeti belli oldu. Allah nasip ederse kızım olacak ve ben çok mutluyum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. sizlerin cinsiyetler belli mi?
Zagrozunannesi DamLaa hayırlı olsun canım🤗birimde erkek bi Bebişimiz olucak💖 hayırlısıyla kucağımıza alalım ınsallah🤗