Ftmklee evet canım eğitim üyesi doktor çok iyi aslında normal doğum yanlısı hatta haberlere bile cıktı 1 senede şu kadar normal doğum yaptırdı diye ben geçen hafta gittim muayenesi 122 tl arkadaşım geçen yıl özel oda dahil 500 tl ücret ödemiş ama o ozaman muayne ücreti hiç vermemiş bu sene nasıldır bilmiyorum doğum ücretini