Aleyalmina bol su, kesinlikle tuz tüketme ve stres yapma. Hafif tempolu yürüyüş yapabilirsin. gebelikte tansiyon çok tehlikeli bir durum ilk gebeliğimde tansiyon sorunum yoktu ama bir anda 19 tansiyonşa acil sezaryen olmak zorunda kaldım.
Şimdi ikinci gebeliğim ve önlem amaçlı kan sulandırıcı kullanıyorum tuz tüketmiyorm, tansiyon yükseldiğinde bebeğe giden besin bile azalıyor gelişim yavaşlıyor