isimsizbebek tugce67-67 hayır krem olanı aldım. Çatlak öncesi olarak geçiyor. Yani çatlamamak için kullanıyorsunuz hepsiburada y da trendyoldan alabilirsiniz. Günde birkez de bebek yağı sürüyorum. Bacaklarıma ve göbeğime belime
Anne3434 tugce67-67 ben ilk hamileliğimde lierac kullanmıştım 3.5 sene önce yanlarım da catlaklar olmustu şimdi 2. Hamileligimde 33. Haftamdayim bebek yağı kullanıyorum hem uygun hemde henüz ilk çatlaklarım dışında bı çatlağım olmadı
Suhu2017 tugce67-67 kesinlikle para verme derim düzenle bir şekilde dört şişe bitirdim en büyük boyundan ve yanında aktardan doğal yap karışımları bebe yapı kantaron kullanmama rağmen çatladım
Mujde- tugce67-67 canım 7. Ayımdayım ve daha bitane çatlağım yok şuanlık çok memnunum 🙏🏻 Ama tabi ki bu çatlama durumu biraz da genetik
Brcum10 tugce67-67 vallahi lierac ta kullandım zeytinyağı da sürdüm doğal Hindistan cevizi yağı da sürdüm ama bana mısın demedi çatlıyorsun ne yaparsan yap
Minikmucizem_ tugce67-67 ben mustela kullandm cok erkende baslamadim 20. Haftada basladim. Suan 34 oldum hic catlagim yok
Slnbsr tugce67-67 bana da lierac verdi ama ben almadım. Çatlıcağın varsa çatlıyosun zaten. Ben bebe yağı kullanıyorum bide bol su. Hala bir çatlama yok