Aysegulum27_ Kızlar selam doktor bu ay ilaç başlatacak famera kullanıp hamile kalan varmı kaçıncı denemenizde kaldınız varsa?
Pnrkrb Aysegulum27_ ben de femara kullandim pco sendromu sebebiyle duzensizligim vardi. Femara kullandigim surecte yememe icmeme de cok dikkat ettim. 3 ay femara kullandim. Daha femarayi kullandigim ilk aydan doktora gitmeyi kestim cunku psikolojim artik ciddi anlamda olumsuz etkileniyordu tup bebek merkezi kismina gittikce. Ben su an bu alana daha fazla girmeye hazir degilim dedim kendime ve doktora gitmeden sadece 3 ay o ilaci kullandim doktorun ilk basta tarif ettigi sekilde. 3 ay bitince ilac da bitti. Ardindan 5 ay boyunda adetim duzenli geldi. O duzenli gelince psikolojikman da daha iyi hissettim demek kj bir seyler duzene giriyoe cocuk olmuyorsa demek ki bir zamani var cunku su an bende de bir sknti yok adetim duzenli demeye basladim. 5 aydan sonra yine duzensizlesti 1 ay gelmedi. Tam yine mi basa sariyoruz derken 2.ay hamile kaldigimi ogrendim cok sukur 😊 femaradan once rahim filmi de cekilmisti benim tuplerde de sknti yoktu sukur
Aysegulum27_ 33Fatma işe yaradımı peki yumurtalar büyüdümü .birde fameradan önce klomen kullanmışmıydın
33Fatma Aysegulum27_ kullandım klomeni de ama bnm sorunum yoktu korunmadğım halde 3 yıl olmadı en son aşılama istedim doktor son olarak bide bunu deneyelim dedi olmazsa aşılama yparz dedi o ay hamile kaldım ilaçtan mı kendiliğinden mi bilmiyorum artık :)
Aysegulum27_ Pnrkrb tşk ederim açıkladığın için .peki fameradan önce klomen veya başka tedavi gördünmü direk fameramı başlattı doktor
May18 Pnrkrb nasıl yani femerayı catlatma ıgnesı olmadan mı uc ay kullandınız hani iğne olmadan hap kiste neden olur diyorlardı
Pnrkrb Aysegulum27_ universite hastanesinde kadin hastaliklarina gittim. Orasi tup bebek merkezine yonlendirdi. Tup bebek merkezinde rahim filmi istendi baska tahliller istendi ve ondan once klomen ya da baska herhangi bir tedavi uygulanmadan 3 ay femara verildi
Pnrkrb May18 ben ztn pco ile ugrasiyordum. Catlatma ignesi, yumurta takibi, asilama, klomen gibi hic bir baska tedavi uygulanmadi. sadece rahim filmi istendi cekildim baska tahliller istendi yaptirdim sonrasinda 3 ay femara kullandim
Pnrkrb Arkadaslar hamilelik icin pskiloji inanin cok onemli. Gittigimiz bir doktor esinde de sende de sknti var hemen tup bebek denemeliyiz daha gec kalmadan dedi. Oradan cikarken esim de ben de sok olmus durumdaydik. Baska bir doktor bir ay sonuclar umdugumda kotu cikti derken baska bir ay ise ikinizde de sknti yok kilo ver hamile kalip gel dedi ki s beden giyen bir insandim bu dendiginde 😊 evliligimizin 5.yili icindeyiz ben 29 esim 31 yasinda. 4 yildir da ciddi ciddi cocuk istedigimiz halde olmadi. Ne zamanki gercekten her seyi biraktim hayir bende de bir sknti yok esimde de demeye basladim ama inanarak dedim ne zaman ki hamileligi kafamdan cikarttim artik borclar bittiginde evlatlik ediniriz dedim o zaman hamile kaldim sukurler olsun Rabbime.
Aysegulum27_ Kızlar yumurta takibi yaparken klomenmi kullandınız fameramı ? Yumurtaları geliştirp büyütmek için