Merve7 Kızlar merhaba, Kaç haftalıksınız vücudunuzda çatlak oluştumu? Olduysa hangi haftada başladı. Ben 30+4 deyim henüz olmadı ama bakalım ne olacak.
rumeyssa Merve7 ben de 28 haftadayım yok yok diyordum karnımın altını göremediğimden ama aynadan baktım altlarda bi kaç cizik oluşmuşşş :(((((((((((((((
Felipe Merve7 33 deyim hiç olmadı inşalalh bundan sonra da olmaz olsa da dediğiniz gibi meleklerimizden bi iz olsun o kadar 🤲🏻
Merve7 rumeyssa Krem kullan çatlayan bölgere canım devamlı nemli olsun ama olacağı varsa olacak takma kafana. Evladımızı inşallah kucağımıza aldığımızda onları görmeyiz 😍
Kardelenyigit 18 hafta içindeyim karnımda ufak ufak başlamış bacak iç kısmında da ince ince uzun kırmızılıklar var 🙄daha erken krem falanda sürüyorum ama neyse ki çok takan biri değilim onlar bile güzel geliyor 🥰
Merve7 Kardelenyigit Ne güzel böyle düşünmen 🤗 Zaten genetik oluyor genelde ne yaparsan yap çatlıyor esnek değilse. İnşallah kucağımıza almak nasip olsun 🤲
ipekveannesi Hilalmhsn benim annemde de çatlak yok ve sanırım kiloda önemli fazla kilo almadım oda etkilemiştir muhtemelen
Merve7 Felipe İnşallah olmaz canım. Çatlaklar kiminde erken kiminde geç kiminde hiç olmuyor nasip artık 🤗❤️
Hilalmhsn ipekveannesi Benim annemde aynı canım 4 çocuğu var Masallah çatlağı yok demekki onlara çekmişiz 😊
Ftszgn Merve7 😂 ilk başlarda zorluyordum sonra canım istemeye susamaya başladım,gece bile susamaktan uyaniyorum