Mervemm Ben de zercan kalıyı beğenmedim canım. Hatta beni yanlış yönlendirmişti. Aslında divan hastanesin de Nuriye hanıma gidiyordum ama içime sinmedi tanaiyon takibi yapmadığı için. Ama ultrason muayenesin de Nuriye hanım kesinlikle bir numara ama 3 boyutlu yok 😫Bu yüzden Gözde akademi de Emrullah beye ya da Sevgi hastanesin de Leyla Beytur a geçmeyi planlıyorum. Araştırmaya da detaylı ultrason için gidicem .şuan 17 haftalık hamileyim ben de 😘