Rmyssucu Cansuozgen teşekkürler size de Allah kolaylık versin valla insanın iştahı açık olunca sağlıklı sağlıksız herşeyi yiyesi geliyor zor bı durum 😊
Fatos0277 Sinem62 bende 22 haftalığım 1 kg almışım doktor normal değil dedi korktum walla ama bi oğlum war küçük bütün gün iki dk oturtmuyor iştahım hiç yok bulantım çok bundan sonra alırım herhalde ilk gebeliğimde doğuma kadar 10 kg aldım