mmeleky ben 32 ye kadar çalıştım market işi hiç bir zaman oturmadım bütün hamileliğim boyunca Sevkiyat dahi aldığım oldu ağır işte yaptım benim oturma gibi şansım olsaydı çıkmazdım devam ederdim çünkü evde insan tembel oluyor temizlik yapıcam diyorsun onu dahi yapamıyorsunuz ağırlık çöküyor anlayışlıysa işyeriniz mutlaka devam edin Doğumdan sonra kullanın daha çok işinize yarar.