Minoo01 Merhaba arkadaşlar. 30 haftamdayım. Doktorum femix omega diye bi balık yağı yazdı. Balık yağı kullanan var mı ? Biraz tereddütteyim kullanma konusunda. 🤔
Anasinifci Minoo01 imom omega ve regenesis max kullanıyorum. Omegayı balık yersem beş gün ara veriyorum. Mesela haftada bi gün balık yedim 5 gün sonra bir de imom içiyorum.
Minoo01 Anasinifci Kullanma konusunda kararsızım. Çokta ilaca boğmak istemiyorum kendimi. Demir ve vitamin ilacıda kullanıyorum aynı zaman da.