Merhaba kızlar ben geçen ay kimyasal gebelik geçirdim 3 gün önce de adet günümdu olmadım yanı 3 gün geciktim midem çok bulanıyor hiç bi adet belirtisi yok eczaneden test alıp yaptım negatif çıktı ama kafam karıştı kan vermek için biraz daha bekleyeyim diyorum benim gibi olup hamile kalan varmi