Canan_olg derya9589 valla ben yarın tam 17 oluyorum ama hala belli değil bakalım yarın randevumuz var belki öğreniriz
Minoo01 derya9589 Benim 12’inci haftada doktorum tahmin etti. 30’uncu haftamdayım hala erkek cinsiyeti 😊
Nytheanna veracity diye bir test var İkili üçlü dörtlü tarama testlerini yaptırmak yerine bunu yaptırıyorsun ve yanında ayrıyetten cinsiyetinide öğrenmwk istiyorsan öğrenebiliyorsun kromozom aayısından biz bu nedenle çok erken öğrendik