Kızlar merhaba Avrasya hastanesinde takipliyim normalde . bugun ögrendim ki 100 TL olan muayene ücreti 125 TL olmuş . Geçen aylarda doğum ücretini muhasebeye sorduğumda 2.250 normal 3000 sezeryan demişlerdi. Zaten hali hazırda Eylül ayında gelmişti bu zam bi daha olur mu diye sordum Mart ayına kadar sanmıyoruz demişlerdi. Bugun telefonda sorduğumda bilgi vermediler. Sürekli böyle zamdan etkilenecek miyiz biz 🙄 Telefonda net bilgi vermediler ama belli ki yine zam gelmiş 🙄 bileğisi olan ya da konuşan var mı acaba hastaneyle aranızda 🤷🏻♀️