Sevdanur91 Kızlar 19. Haftamdayım ağzımda kötü tat oluyo gün boyu geçmiyo bazen böyle olan var mı acaba
Canan_olg Sevdanur91 mide asidinden oluyor o yediklerimize dikkat etmemiz gerekiyormuuş asitli yağlı acı şeyleri azaltmamız gerekiyormuş
NisaMomy Sevdanur91 geçen haftadan beri kan ilacı kullanıyorum benimde ağzım hep acı daha önce yoktu anlamadım bende
Nevink Sevdanur91 olmazmi artk bunalima gitiyorum ne yesem agzimda kotu bir tat hic huzurum yok dayanmaya calisyrz hamdolsun napalim 😐
Rkalkan Sevdanur91 11. Haftamız 1. Aydan itibaren hala ağzımda kötü koku tat .. Doğuma kadar idare edeceğiz 🙏🏼☺️
oygenkubra merhaba , 15. haftadayım ve hamileliğimin ilk zamanlarından beri var ne yazık ki . berbat bişey , şuan kısmen azaldı . tamamen geçer diye ümit ediyorum