Halime_dgrl12 Kızlar başına Gebelikte böyle bişey gelen var mı yoksa farklı bi rahatsızlığım mı var ki
Aselinannesi1 Halime_dgrl12 gebeligin baslarinda uzunca bir süre oluyor ne alakaysa bendede oldu baya şükür bi sıkıntı olmadi
BusraAydogan14 Halime_dgrl12 2 haftadır aynı durumu yaşıyorum canım artık kafaya takiyordum yalnız değilmişim 🤣
198723 Halime_dgrl12 bende de oldu 5 gün tam psikolojim bozuldu doktoruma sordum yorgunluk uykusuzluk ve kalsiyum eksikliğinden olabilir dedi
Kubuuu1 Halime_dgrl12 bende de var bu aralar stresten diyorlar ama ondan mıdır bilmiyprum sağ gözüm seyiriyor
Gulmartin Benim sağ gözüm uzun zamandır öyle çok gıcık bir durum ama ben uykusuzluğa bağlıyorum bu durumu 😕
Gulmartin SedaveSusam gerçekten sinir bozucu bir durum. Siz de mi az uyuyorsunuz? Ben ona bağlıyorum ama acaba başka bir sebebi var mı ki 😕
Gulmartin SedaveSusam aa acaba neden oluyo o zaman ben hep uykusuzluğa bağlıyodum kendim pek uyuyamadığım için 😕
SedaveSusam Gulmartin bende bilmiyorum annemlere falan da sordum acaba gebelikte olabilir mi diye olmaz dediler ama bilmiyorum doktoruma sormayıda unuttum🤦🏻♀️
Sym68 Halime_dgrl12 benimde var sol gözüm ama 27+2 deyiz. Yaklaşık 3 aydir devam ediyor sürekli değil ama her gun mutlaka oluyor. Doktoruma sorma geregi hissetmedim. genelde gerginlik hissettigimde oluyor onu farkettimo yüzden cokta umursamadim acikcasi