Ayazz merhaba öncelikle hayırlı olsun 😇 siz ne isterseniz o yazılır ama dil çalışan bir akademisyen olarak naçizane fikrimi söylemek isterim. Kaan olunca türkçe olmuyor eğer tabi böyle bir düşünceniz varsa 😇 kağan dile daha uygun. Zaten kaan derken de arada ğ sesi söyleniyor çünkü türkçede iki sesli harf yan yana gelmez.