ozlmcbnuznoglu 26+ 3 günlük gebeyim ama inanılmaz derece de bel ağrım var aynı zamanda bronşit oldum bronşit bel ağrısını tetikler mi yA da bu kadar ağrıması normal mi ?
Glsm3553 ozlmcbnuznoglu normalmiş bel ağrısı bende 20 haftalığım gece hiç uyuyamadım ağrıdan doktor sıcak uygulama yap dedi
ozlmcbnuznoglu Teşekkür ederim. Evet doktora sordum şimdi normal olur dedi ama olasan şiddetli ki ben buna dayanamıyorsam normal doğum hiç yapamam sanırım