_Merhaba hanımlar
Bugün yarın çatlak kaşıntı hareket yok yardım edin hangi meyve kaç haftalık derken 13 Aralık at yavrum kapıyı tıklattı❤️
13 Aralık saat 5 gibi nefesimi ara ara kesen sancıyla uyandım Doktorumu aradım hastaneye gelin büyük ihtimalle Doğum başlamış hazırlasınlar sizi dedi telefonu kapattım. Yapılacak bi sürü işim vardı Doğum okursa diye halılarımı yıkatmıştım Doğum olduğu gün hepsini birden sererim temiz temiz eve geliriz diye plan yapmıştım. Egzersiz olsun diye 1 gün önce silip süpürdüğü evimi tekrar çömelerek silip süpürdüm temizlik 🧼 bi kaç saatimi aldı. Daha sonra eşim kayınvalidemi çağırdı. Bende katyınvalideme bana bi leğen bul dedim biraz içinde oturayım da suyum patlasın 🥴 diye maalesef suyum daha gelmemişti. Leğen gelince içine kaynar suyu doldurdum ve yarım saat içinde oturdum tabi sancım vardı ama suyun içinde hiç bişey hissetmedim. Sonuç: suyum 💧 patlamadı 😔.
Üstümü giyindim çantamı alıp yola çıktık. Kayıt açtırıp doktorumun odasına girdik ne desin 3 santim açıklık var. Hemen nstye bağladılar. Berant bişey nstye bağlanmak. Bağırdım yürümek istiyorum diye ama ya çocuğun kalbi durursa diyorlar yahu niye dursun şimdiye kadar durmamış. Yok kesinlikle izin yok ama ben her seferinde söküyordum kabloyu tuvalete gitmem gerekiyor napabilirim diyordum yarım saatte bir. Kayınvalidem maalesef Yanımda olduğu için eşim çekinip masaj yapamıyordu belime ve ben daha çok zorlanıyordum artı sinirleniyordum da siz siz olun kayınvalidenizi asla götürmeyin yanınızda. Neyse anneme sabah uyandığımda haber vermiştim annemde hemen atlamış dolmuşa geldi sağolsun. Belime masajlar yaptı dualar okudu biraz sakinleşmiyordum ama sancılar geçmiyordu neyse doktor geldi 3 saat sonra açıklık 5 cm dedi ben ölüyorum 😵 Sancılar git gide artıyor açım ağzıma bi lokma bişey almadım bi damla su içemiyorum herşeyi yasakladılar Doktorum 2 saat sonra tekrar geldi. Açıklık 6 cm ve ben artık dayanamıyorum dedim doktorum da seni sezeryana almak zorundayım bebek daha kanala girmemiş dedi inanın ben sadece dinliyorum konuşamıyorum takatim kalmadı çünkü parmağım kıpırdamıyor o derece eşimi çağırıp anlattılar durumu o da kabul etti ve hemen sezeryana aldılar 5 dakika bile sürmedi bebeğimi gösterdiler 💕 10 dakika kader da dikişlerim sürdü hemen odaya _aldılar ve 8 saat daha hiç bişey yiyemiceğimi söylediler Allahım çocuğumu nasıl beslicem hiç halim yok dedim kendi kendime ama annem sağolsun göğsümü tutup bebeğimin ağzına veriyordu kanamam çok oldu 10 tane 1 kiloluk serum taktılar tabi ben saati unuttum hangi günde olduğumuzu unuttum o kadar sancıyı çek saatlerce sonra sezeryana 🤦🏼♀️
Eşim ve kayınvalidem eve gittiler ben annem ve bebeciğim yalnız kaldık gece yürütmek için kaldırdılar ne kadar zormuş adım atmak düşününce bile canım acıyor 🤕 daha sonra kendim zar zor kalktım yürümeye bi kaç saat yürüdüm dura dura. Sabaha kadar hiç uyumadım taburcu olup eve geldik. Evimde misafirler bizi bekliyordu 1 saat sonra ev eski haline döndü maalesef onun için size bi kaç Öner’im olacak
💫Doğuma kesinlikle kayınvalideniz gelmesin
💫 Hatta eşiniz cesaretli ve bilinçliyse annemiz de gelmesin eşinizin sizinle ilgilenmesi daha rahatlatıcı.
💫İnsanların anlayışlı olmasını beklemek buzdolabının kettle görevi görmesi gibi biley hiç kimseden hiç bişey beklemeyin.
💫Lohusa olduğumuz için her yapılan muameleye gözlerimizi kapatmalıyız yoksa emin olun bütün kanallar benim haberimi yaparlardı gelen bütün misafirleri katleden lohusa diye _
_💫Depend çok iyi kesinlikle şaşmayın.
💫Kendi bildiğinizden şaşmayın bir bebeğe en iyi annesi bakar ve en iyi annesi davranır düşünür
💫Bebeğinizi güvenmediğiniz kimsenin eline vermeyin _
💫1 hafta boyunca bolca dinlenin sürekli terlemeye bakın sadece yürüyüş için yataktan çıkın.
💫Kendinize iyi bakın çünkü bebeğinizin size ihtiyacı var
Benim yaşadığımı Allah kimseye yaşatmasın kötü bi Doğum çok zor şeyler yaşadım ama sizin de psikolojinizi bozmamak için çoğu şeyi anlatmadım hakkınızı helal edin bu arada bebeğim 52 cm 3300 gr sağlıklı doğdu. Şükürler olsun Rabbim bekleyen isteyen herkese evlat nasip etsin çok güzel bi duygu ☺️Hakkınızı helal edin sağlıcakla kalın. 👋👋👋