Tucenur Ece42 bennn 😂 neredeyse silik çizgi yok gibiydi cok cok dikkatli baktıgımda bile zor görebildim ama suan 9 haftalıgım
Deletedmom386 Ece42 benimki 😄 ilk gebelikte o kadar netti ki. Bu sefer inanmadım çünkü aşırı silikti testi tekrarladım sonunda net çıktı 😍
meva_asil_moms Ece42 https://www.resimag.com/p1/1c20ced066d.jpeg embriyo transferini 5.günü yapmıştım bu testi çok silik çıkmıştı transferin 7.günü beta hcg 55 çıktı şuan 8+2 haftalık hamileyim 🥰
meva_asil_moms Ece42 ilk testten 7 gün sonrada bu şekilde çıkmıştı https://www.resimag.com/p1/166082cdd21.jpeg benim beta artışlarım kötüydü tüp bebek doktorum olumsuz bakmıştı gebeliğime bizde öyle ama şükür birden arttı kesemi bebeğimi kalp atışını duyduk şükür rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah seninde silik çıkmış testin sizde kan verin güzel sonuçlar alın inşallah ☺️🥰
meva_asil_moms Ece42 benim testimde ucuzdu innovita dediğim testlerin 15 tanesini 29 TL’ye almıştım ama şuan satışı yok sanırım bu son attığım testimde 5 TL lik after 10 du markası