Kızlar dünden beri çok acayip bı şekilde gazım oluyor ve alt karnında kramplar giriyor uyuyamadım gece gaz dan mi kaynaklanıyor yoksa bı sıkıntı mı vaar çözemedim 20+ haftadayim ama ilk defa başıma geldi resmen kitleniyorum daha pazartesi kontrole gittim tekkrar gitmeli miyim acaba şimdiden teşekkürler