Esracemre Kizlar cok fena dis eti iltihplanmasi yasiyorum 37+4 haftaligiz cenemde cok agriyor ne yakabilirim
Sema1994 Esracemre valla bn gttm 1 dis etim iltihap olmuştu 2 cisi yolsaydi dis etim kabarmisti bna antipiyodik verdi hamile oldugmu soledm ina gore verdi 2 gun kullandm sadece
Dillarakaya Benim başıma da aynı şey gelmişti sarımsak yedim. ağzıma kısır doldurdum hava almasin diye en son serum taktırdım parol. En iyisi serum geldi en azından uyuyabildm