Gulcangzl16 canim ishal son aylarda doğum belirtisi olabiliyor fakat 17 haftalıkken muhtemelen yediğin bir şeyden ya da üşütmeden olabilir, gaz sanıldığı için de kaçırmalar çok normal. Muhakkak doktoruna haber ver eğer yapmam gereken bir şey varsa seni yönlendirir.