Senemufuk Nursenamustafa valla bende tam 37 haftalığım öyle biley yaşamadım ama burda birkaç post gördüm doğum yakın diyorlardı ishalsen
Nursenamustafa @Fasulyeninannesiii akıntım iyice çoğaldı sümüksü gelmeye başladı kasilmalarim sıklaştı iki üç gündür tadım tuzum yoktu bugün daha iyiyim
Fasulyeninannesiii Nursenamustafa 36+4 canm halsizlik agri hepsi bende de var ishal yok sadece bekle bakalm dogum olsa belli olur senin takipte kal yinede
hilaldg300 Ben doğumla alakası olduğunu düşünmüyorum 17-18 haftandan beri ishal sorunuyla uğraşıyorum 38 oldum daha gelen giden yok