burcu0818 Kızlar 10 haftalık hamileyim ilk haftalar göğüs hassasiyetim vardı kaşıntı filan şu an hepsi Yok olmuş acaba normal mi ilk gebelik olduğu için tecrübem Yok
Damla123- burcu0818 normal canım benimde öyle olmuştu eski haline dönüyor şişkinlik gidiyor ağrı gidiyor 🙂 vücut alışıyor yavaş yavaş
Hmsregmze burcu0818 benimde ilk basta cok agrıyordu 10-11 hafta civarlarında azaldı sonrada kesildi tamamen. Suan 14 haftalıgım herşey yolunda cok sukur ama agrı yok.
burcu0818 Ayy nasıl rahatladım anlatamam netten araştırdım diyo bebeğin kalbi durunca belirti Yok olur diyodu çok korkuyodum içimi rahatlattınız gerçekten daha kontrolüme 2hafta var nasıl dayanırdım bu düşünceyle
burcu0818 Normal olmasına sevindim çok şükür hepimiz sağ Salim kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah🥰