22+2 yiz .Kızlar bugün gittik herseyi iyi dedi iç organlarına falan baktı iyi dedi ama kalbinde delik falan varsa göremem cihazım o kdr güçlü degil dedi baska şehir e gnderdi . Ama kalbinde sıkıntı varsa bsey yapılamaz anne karnındayken dogana kdr dedi. Gitsek mi gitmesekmi bilemedik.