21+7 haftalık hamileyim. Özel bir hastaneye gidiyorum. Doktorum 3 gün önce gün vermişti detayli icingittim..organ taraması diye konuşuyordu sekreter hep bende burada konusulanlar gibi 30 40 dk sürer sandım sonra organ taraması yapan doktora gözüktüm baktı 5 dk hersey yerli yerinde sıkıntı yok deyip elime kağıt rapor verdi doktoruma gösterdim sonra oda baktı kendide bebegi inceledi ultrasyonda sıkıntı yok maşallah dedi. Kan ve idrarimada bakti .Bende bittimi dedim evet dedi. Bebeğimi görmeyi O heyecanla unutmusum sormayı sonra sekretere sordum bu doktor perinataloji uzamanimiydi neden kısa sürdü falan dedim. Oda hayır burada o doktor yok hem sizinki riskli gebelik değil allah korusun birşey olsa her iki doktor da görürdü herşeyimiz temiz çıkmış dedi. Tabikide ben tatmin olmadım sizler uzun sürdü falan deyince.Yani başka bir doktora gitmeme gerek var mı? Eşim sıkıntı olsa görürlerdi diyor iyice kafanı yorma karıştırma başka doktor bulup edip dedi .Bu arada öyle dediginiz gibi 300 400 tl paraca almadılar muayene ve kan ücreti hariç başka para vermedim. Sizce gerek var mı? Olmayı perinatoloji uzmanı bulmam lazım mi? BU ARADA RAPORDA HERSEYI TEK TEK YAZILI TUM ORGANLARI FALAN TAMAM YAZIYOR .