kızlar 33+4 teyim Gebe okuluna giden arkadaşlar sizce gidilmeli mi çok kafam karıştı gidip gitmemek konusunda. Havalar soguk yürüyüş vs için üşeniyorum en azından gidersem orda yararı olur mu ? Neler yapılıyor süreç nasıl ilerliyor ? Hangi ilde hangi hastanede ne kadar süre ile gidiliyor haftanın kaç günü vs anlatır mısınız 🤷🏻♀️ BİLGİLENDİRME AMAÇLI POST OLUR BUDA 🥰😘