Merhaba kızlar en son doktora gittigimizde 38+4 günlüktük çatı muayenesi oldum doktor çatın çok iyi dedi normal doğum dedi doğum ne zaman olur diye sordugumuzda ayın 20 sine kadar olur dedi e ayın 20 sinde 42 haftalık oluyoruz bu uzun bir süre degilmi ya bebeğime bisey olursa bide üstüne grip oldum ateş var kaç gündür napacagimi bilmiyorum zaman hiç geçmiyor ve kendimi hiç iyi hissetmiyorum 😟😟