Ftma_izmr bende martta yapacağım 🙏 Aldıklarımı size yazayım fikir olur eksik gördüğünüz olursa sizde bana söyleyin.
-3 tane (yeni doğan 50cm hastane çıkışı 5li) 1tanede tulum aldım, ama abimin eşi bir kaç tane daha almış hediye. 5tanede çıtçıtlı body aldım sıfır kol, 7tanede uzun kol çıtçıtlı body bunlar yenidoğan.
-1tane 10lu hastane çıkışı(0-3ay), 4tane ayaklı penye uzun tulum, 3 tane alt üst takım, 2 tanede polarlı kalın uzun tulum aldım. Çıtçıtlı body 10tane falan almışımdır çok kullanılıyor dediler.
-3-6 ay içinde yazlık elbiseler tulumlar aldım ben Antalyada yaşadığım için genel olarak asklı sıfır kollar aldım. Biraz daha alıcam tabi daha büyükde bir şeyleri var hediye geldi sağolsunlar🙏
- bunların dışında 3 tane müslin örtü, ağız bezleri, 2kalın battaniye, 1 triko battaniye, 12 tane çorap, külotlu çorap, tarak seti, kulak çöpü, tırnak makası, pişik kremi, bez, biberon, emzik aldım.
Kendime, lansinoh krem ve göğüs pompası aldım.
Eksik olarakta; Bebeğimin banyo seti, havlusu, şampuan, deterjan, belki bir kaç takım daha alırım bilmiyorum. Benim için pijama, gecelik, göğüs kapakları, depend
Şimdilik aklımdakiler bunlar