TMervee benim raporumda 32den 37 ye kadar çalışabilir yazıyordu. Net bir tarih yoktu ama zaten 37 ye kadar çalışabilir yazdıkları için yeterli oluyormuş. 32 de verilen raporun üzerine 5 hafta koyup hesaplanabilir, zaten dilekçe veriyorsunuz doğum iznine ayrılırken. Tabi ki ara haftalarda da ayrılabilirsiniz izne onun için ayrıca çalışamaz raporuna gerek yok yine dilekçe vererek ayrılabiliyorsunuz iş yerinden öyle demişlerdi.